Lugn fredag

Godkväll! Har precis ätit middag (kändes av någon anledning viktigt att inleda med den nödvändiga informationen). Idag har jag varit i skolan och i stan, var tvungen att åka in för att plocka upp mitt arband på Evfa Attling som jag lämnade in för två veckor sedan, eftersom det var lite för stort. Blev en evighetsväntan i den lilla shopen, men nu sitter det i alla fall vackert runt min handled! Älskar det. Passade på att ta mig en liten shoppingtur också, men längtar tills nästa helg då jag tänker planera in en heldag inne stan med någon frivillig. Den här helgen blir det nämligen inte mycket av, står uppbokad för jobb. Med anledning av att jag därför måste gå upp klockan 06.00 både imorgon och på söndag, blir det en fet hemmakväll idag med mina föräldrar, lite vitt vin, lantchips och vindruvor! Känns helt okej, men bleknar i jämförelsen med en utgång all in som resten av världen tänker köra på aftonen till ära. Nåväl! Nu ska jag trippa ned till vardagsrummet och liksom påbörja kvällen. Hör jag tonerna till Let's Dance? Höjdarkväll!


Party med föräldrarna


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0