WESTMAN 19 ÅR!

Har just varit med min favorit ISSABEEEEEEELLE!!!!!!!! Härligt att se att hon mådde bra igen, var liksom redan taggad på att fixa vår resa till Barcelona vi planerar göra om cirka 2 månader tillsammans med Tove. Vi satt och pratade igenom det som hänt under veckan (känns som om hon varit borta i evigheter!) och kollade på gamla foton. Alltså. Skräcken. Bara förra året. Hur i allsin dar kunde Martin falla för mig?! 50 kg smink, en miljon armband och i vissa fall hemska klädval (i en snäll bemärkelse). Råångest, verkligen att jag knatade runt så? Idiot. Nu känns det som om mina bitar äntligen har börjat falla på plats, att jag på något sätt vet min "stil", eller hur jag ska uttrycka det. Börjar jag bli stor? Antagligen. Nu ska jag chilla lite innan det är dags att göra mig lite fin inför kvällen. Min fina, älskade Westman fyller ju 19 år idag, så med start vid 18.30 så stundas festligheter!



Hade för övrigt en bra kväll igår! Förade på ett snorbilligt med ack så kvalmigt rökigt ställe vid Fridhemsplan och gjorde mig där bekant med en ny favorit: laktritsshotten. Kan bli en farlig vänskap. Därifrån åkte vi vidare till Lobby och mötte upp andra partyglada människor. Kom hem vid fyra, vilket faktiskt kan ha varit kvällens höjdpunkt. Jag var nämligen både svinkall och trött, men i sängen låg redan min älskade Martin med en varm och gosig famn. Det fantastiska med min pojkvän är, att han är underbar till och med i sömnen! Som om han hade automatiska känslelsprön, så la han armen runt mig och bäddade in mig under täcket. Allvarligt talat, jag somnade med ett leende på läpparna! Hälsningar från en kär tjej!


Kommentarer
Postat av: Marty <3

Bara förra året. Hur i allsin dar kunde Martin falla för mig?! 50 kg smink, en miljon armband och i vissa fall hemska klädval (i en snäll bemärkelse).



Det var en långsiktig investerin, visste att du skulle höjas till skyarna efter att du varit med mig ett tag! Typ som när manraggar feta brudar på gymmet, efter 10 år ser de ut som modeller och kommer ihåg att man brydde sig t.o.m när de var ugly! :D

LOOOOVE YOU!

2011-01-24 @ 14:20:25
Postat av: Anonym

haha då tänkte vi lika älskling :D

2011-01-24 @ 15:22:49
Postat av: Marty <3

Hmm vem fakenickar Marty?

Det finns bara en Marty och det är jag (Stadis).

Wasnt me älskipälski, <3

2011-01-24 @ 16:41:42

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0