Den underbara helgen!

Alright! Lördag. Asladdad hela dagen. Vid sjusnåret gick startskottet för kvällen och inleddes med middag med 20 fina, fina vänner. God mat, underbart sällskap och alkohol (mamma och pappa var belåtna med Det stora steget att hälla vodka i bålen). Blev bortskämd med jättefina presenter: presentkort på H&M, choklad, smycken, orkidé som passade perfekt i mitt rum, stor ros, superdupergullig ram med texten Love varifrån det liksom hängde tre ramar, ridtur för mig och Martin, vinflarra, underkläder samt en MEGAFON! Hur sjukt grymt är det inte att ha en egen megafon?! Ser verkligen fram emot att använda den, är stensäker på att den kommer vara till stor användning i framtida äventyr och andra spektakel. Issa, Fellan, Grims och Dave låg bakom den kanonpresenten! Enligt utsago är det två presenter som ännu inte anlänt från fjärran länder än, jag väntar med spänning! Vid elva åkte vi in till stan, jag var hypertaggad och redan i farten (kanske var det någonting bra att min dricka blev konfiskerad av säkerhetsvakterna på tunnelbanan). Blev insläppt kvart i tolv och vid skiftet från lördag till söndag stängdes musiken av och mina underbara vänner sjöng Ja må hon leva för mig. Därifrån tog tequilan övertaget, men jag kan med eftertryck ändå säga att det här var en av sjuuuuuukt rolig kväll! Vid halv fem delade jag och fina Pontus en taxi hem. Då har jag hunnit hamna i bråk med två konfliktsökande tjejer, tappat mobilen i toaletten och dansat skamlöst dåligt uppe i DJ-båset med Erica hela natten. I sängen väntade Martin på mig, som den makalöst underbara pojkvän han är och efter att ha ätit lite rester från kvällens mat somnade vi tryggt i varandras armar.













Blev faktiskt lite rörd. Fy satan vad fint det är! Världens finaste vänner!

Igår, söndag, den riktiga födelsedagen var jag och Martin helt sega efter kvällens bravader. När familjen kom in och sjöng vid tiotiden var vi fortfarande lite runda om fötterna och totalt ur balans. Vi slappade hela dagen, myste i sängen, kollade på film och åt god middag med mina päron och bror. Till huvudrätten serverades jag rödvin som den stora tjej jag numer är! Fick jättefinapresenter även av familjen: pengar till en resa, Evfa Attling-armband, skjorta från Levis och tvålar från Bodyshop. Henriks present var att vi två ska gå på bio och äta middag tillsammans någon dag! Gullunge! Näst på tur står släkten, ska firas på lördag!





Kommentarer
Postat av: Anonym

berätta mer om bråkstakarna, lät intressant :)

2011-01-12 @ 14:24:31
Postat av: Anonym

Inte så intressant egentligen, men sure! Jag dansade, glad i hågen och lite överberusad, runt på dansgolvet tillsammans med min vän Tove. Råkar dansa in i en tjej, varpå både hon och hennes vapendragare blir fullkomligt galna och rycker tag i min klänning och liksom kastar mig bakåt. Då reagerar Tove och skriker högt "vad håller ni på med?" det ordlösa svaret var ännu en hård knuff.



I just wanted to dance </3

2011-01-13 @ 09:15:09

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0