The chef

Har precis lagat

Chili con carne med grönsaker

(chili con carne) åt familjen, smaskigt smaskigt, blev faktiskt ett toppresultat. Lät mina kockkunskaper gå helt wild och slängde i ärtor i stekpannan trots att jag det inte stod i receptet! Jag är sannerligen på utvecklingens väg! Annars då, sitter jag här i träningskläderna. Japp, jag lagade mat direkt efter träningen! Var tvungen, Henke ska iväg på sin innebandyträning. Åkte till gymmet direkt efter skolan, men träningen gick verkligen käpprakt åt helvete. Mina hälsenor tog ordentlig stryk och jag fruktade ett tag att de bokstavligen talat skulle slitas av. Kanske ligger någonting positivt i att jag ska jobba hela helgen och inte hinner träna, så jag inte får någon irriterande slitskada. Nu ska jag bege mig till duschen och bli lite fräschare tills dess att min älskling här på jorden kommer! Åh, vad jag har längtat efter honom♥

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0