Studiedag!

Hallelujah moment imorse när jag till min förnöjelse kunde sova uuuut ända till halv elva! Slappade på morgonkvisten tillsammans med Martymart tills vi vid ett hade bokat tid på Tyresö Hälsan för att se om någonting behövde åtgärdats gällande hans sår i pannan, men det var lugna puckar. Han ser numer ut som Harry Potter, sanslöst hur långt den killen är beredd att gå för att få mig på gott humör! Åkte seda in till stan och både åt lunch och fikade. Köpte även med mig Solsidan-boxen hem, ensamma kvällar är räddade! Svängde in på gymmet på vägen hem och körde spinning, jag och Fellan var i god tid för att hinna ta våra platser på scenen som varit upptagna i flera månader nu. Fatta att jag kände styrkan spridas! Nu ska jag slänga mig in i duschen så att Martin vågar sig på den utlovade massagen. Kram!






Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0