Skottland i sommar?

Jag och Fell håller på att planera en parresa i sommar: jag, Martin, Felicia och Philip. Åh, en mysig ö i Grekland tänker ni, eller en vit sandstrand på Fiji-öarna? Nejnej, där hugger ni allt i sten! Vi vill åka till Edinburgh, Skottland! Jag och Fellan har verkligen fastnat för allt som är skotskt! Tänker oss på en bullrig och robust inredd pub, där ölen flödar och gästerna dansar vals på borden till tonerna av en ljuvlig säckpipa, kvinnorna har rosenröda kinder och väl tilltagna kroppsbyggnader, männen vallar får och landskapet är vackert. Vore verkligen svinroligt att åka, dessutom helt totalt otippat! Hur många har varit där, liksom? Hoppas det blir av!









Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0