Sick giRl

Ack, den arma sömnen hade svårt att belägra sig i min utmattade kroppsboning ännu en natt. Är förmodligen på god väg att dessutom bli sjuk, så just nu befinner jag mig i en djup sänka, vore trevligt om någon kunde fiska upp mig. Måste ju träna idag?! Undrar om jag kan ta mig igenom skoldagen, tror banne mig jag har feber till på köpet! Ljuva klagosång. Hem till soffan, en stor kopp te, en varm filt och se på Bröderna lejonhjärta (West har lånat hem alla mina Harry Potter-filmer, håhåjaja ja mycket ska man ju ångra). Mer troligt är kanske att jag sätter på Toy story 3, om pappa fått ordning på elektoniken. Han har nämligen varit i shoppartagen och inhandlat en ny teve samt en blueray-apparat, och till den alltså TS3. Trots att jag inte tror att någon i familjen sett tvåan eller uttryckt en förkärlek till ens ettan.


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0