Sådärja

Hemma. Bitter. Halkat var och varannat steg från bussen. Som tur är har mamma bakat bröd i alla fall, förstå lyckan att komma hem till den doften efter att ursinnigt tänkt att nu är sista måttet rågat denna vintersäsong, nu jävlar tar jag en sista minuten och smiter härifrån och fyfan snöar det en endaste flinga till så ska jag personligen bärga all snö från Sverige till Norge! Har i alla fall haft en vääääldigt mysig dag inne i stan med mamma. Jag köpte en svinsnygg jacka från Mango, adjöss kära vinterjacka som givit mig psykiska besvär den senaste tiden! Tog en långfika på John Chris och snackade om allt möjligt. Mammatid är underbart! Jobbet gick också bra, förutom att jag klämde fingret i toalettdörren. Trodde till en början, smått hysterisk, att jag fått stelkramp.

Nu ska jag titta på film i sängen, som jag förhoppningsvis somnar framför. Eller varför ljuger jag? Jag kollar aldrig på film själv, blir depressiv. Saknar sällskapet av min pojkvän! När man väl har vant sig vid att nästan jämt sova med någon blir det svårt att sova ensam. Sicket bekymmer va? Man kunde ju ha det värre. Godnatt alla fina!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0