Rubrikjakt

Fan, somnade visst till ett tag. Underligt egentligen med tanke på att jag inte börjar tidigare än 09.00 en enda dag? Har gått och blivit en morgontrött människa! Innan vaknade jag alltid pigg som tuppen vid okristna tider på dygnet, såväl på vardagarna som vid helgerna. Numer, efter att ha påverkats av Martin under 8 månader, sover jag alltid mycket längre. Han och jag har hittat en mittpunkt gällande sovandet. Jag gick tidigare alltid upp senast nio på helgerna, och han kunde mycket väl sova vid ett. Vår tysta kompromiss har lett till att vi nu för tiden alltid vaknar kring elva, plus minus två timmar för båda! Magnifikt, antar att ni läsare också intresserar er för detta underverk!

Nä för tusan, nu mår jag illa efter att ha proppat i mig choklad i någon slags förhoppning att pigga till av energiöverföring. Har satt på en kopp kaffe istället, alltid ett säkert kort. Ska plugga filisofi innan det bär av till gymmet, och antagligen fortsätta läsa Les Mirables av Victor Hugo. Skönt med en 18-åring som läser klassisik litteratur va?

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0