Psykopatlåt

Alltså jag gillar ändå den här låten. Den är lite psykopatiskt sensuell på något vis. Känns typ som min låt om Martin skulle lämna mig. Han har ju faktiskt egentligen ingen aning. Vissa psykopatiska drag behöver inte ens synas för omgivningen, utan kan ligga dolt under ytan i flera år! Jag, å min tur, vet ju faktiskt inte heller, kan bara hoppas på att han är OK i sin sjukjournal. Nu blev det ett ganska konstigt spår vi flöt in på här, helt utan någon särskild bakomliggande orsak.




Just nu skulle jag allra helst vilja befinna mig på gymmet, men får hålla mig tills imorgon. Vet inte om jag hinner med klippningen också? Glömde bort att vi slutar senare nu på onsdagar än tidigare med det nya schemat. Irriterande, när jag väl får för mig att göra något så känns det alltid omedelbart så akut, trots att jag inte ägnat det någon tankemöda innan! Well. I think this is an end. Kan ju passa på att skicka en massa elektronisk kärlek till Issa också♥

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0