Nyårsdagen

Satans skit också, kom nyss hem från jobbet utsvulten som en varg och stoppade i mig två smörgåsar på 4 röda. Nu gör min mage in i helvetes ont! Menmen, värre har man varit med om. Har alltså tillbringat nyårsdagen at work, jäkla tur att jag ens kom i tid eftersom klockan inte ringde imorse. Ännu en fördel med att vakna tidigt av sig själv! Sista dagen jag jobbade, nu blir det jullov för fulla muggar! Perfekt tills min älskling kommer hem imorgon också! Gick helt ok förutom att jag såg ut som Ronald McDonald i alldeles för lite smink, svullna röda läppar, fläta med typ tre stycken hårstrån i (resten föll ut utan att jag orkade rätta till det). På det luktade jag säkert som ett as i munnen också, hade ingen tandborste hos Issa där jag sov inatt. Sexy bitch i kassan med andra ord, fick inga ragg så att säga.

Första dagen på 2011 -nytt år, nya möjligheter som den gamla klyshan lyder! Gårdagskvällen började riktigt trevligt hemma hos Issa med oxfilé och potatisgratäng. När de andra tjejerna drog vidare till Ambassadeur, åkte jag, Felicia, Philip och Aro hem til Fell och räknade in det nya året tillsammans. Jag önskar att jag kunde sätta punkt där, för dittils var kvällen supermysig. Jag får dock för mig att jag minsann ska åka över hela Stockholm på fest, så i snöstormen kämpar jag mig iväg till Gullmarsplan där stackars Issa möter upp mig och därmed lämnar sin lyckade kväll på Amba. Vi inser snart det totalt ovärda i att åka. Att jag såg ut som en flykting gjorde väl sitt till. Velar angående huruvida vi ska åka till en anna fest på närmare håll eller inte. Beslutar oss för att inte dra vidare och åker hem till Issa och kollar på Sex and the city. Härmed riktar jag ännu en ursäkt direkt till dig Issa, men också ett litet tack för att du ställde upp! Lärdom av 2010 års nyårsfirande: håll dig till en, ursprunglig plan. Åk inte hit och dit. Var på en plats.

Synd att jag inte tog några bilder igår, alla var riktiga puddingar. Kanske dyker upp något från någon annans kamera!


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0