Namnsdagsbarnet!

Idag är ingen vanlig dag.... Tänka sig, min namnsdag! Hittils har enbart mina kusiner grattat mig, måste erkänna mig en smula besviken (men very happy att åtminstone några uppmärksammat högtiden, favoritsläktingar!). Hallå, vem missar Gunilla-dagen liksom? Ett under att inte Martin lagt märke till det, han älskar mitt andranamn och brukar kalla mig för Gun när han vill ligga extra bra till hos mig!

Trots att det är min namnsdag idag, hade det väl varit en smula magstarkt att ta ledigt från jobbet för den sakens skull. Kom hem  för drygt en timme sen, har hunnit duscha och slängt i mig en smörgås i en akut hungerattack. Jobbet gick great, hade riktigt kul med alla söta pensionärer. Största utmaningen idag var väl att inte falla för frestelsen när jag packade upp naturgodis... Allvarligt talat, det var en challange, skulle inte säga nej till att ha stora kartonger fyllda med knapriga nötter och chokladblandningar ståendes i rummet! Eller det kanske jag skulle, hur fräscht blir det egentligen? I vilket fall, sitter jag nu och väntar på att min baby ska anlända. Familjen är inte hemma idag heller, så han ska göra mig sällskap vid middagsbordet (och förstås, resten av kvällen). Solsidan om en timme, nedräkning påbörjad!


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0