Martins homecoming!

Igår kväll åkte jag iväg till Trollbäcken och hem till Jim där det var hålligång. Svinmysig! Kvällens höjdpunkt var när Niklas, överförfriskad, ringer sjukvårdsupplysningen för att han fått röda utslag över hela kroppen (en rationell kunde ju göra kopplingar till den hela flaskan Kapten han hade hällt i sig). Han var övertygad om att han blivit blodförgiftad.






Här stängde Niklas in sig. Jag och Issa tryckte mot dörren för att lyssna och spela in det sjuka samtalet. Fyfan fick ont i magen av allt skratt

Nu har jag nyss ätit frulle nere i vardagsrummet tillsammans med päronen och Henke, men Henrik hade bråttom iväg till sin tränings såhär på morgonkulan. Jag själv ska också träna idag, usch har blivit alldeles för lite av den varan under den här veckan. Nåja, är det lov så är det! Annars är dagen inte spikad ännu, förutom sena kvällen som är reserverad åt min älskling som kommer hem idag! Han åker direkt till mig från Arlanda! Längtar♥

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0