Hårlös tjej 18 år

Hemma efter ett totalt värdelöst träningspass, alltså inte det minsta svajig i benen eller ens så röd i ansiktet. Hängde med Fellan på BP:n och blev påmind om varför jag slutade med det, så det där var definitivt sista gången. Det enda som var bra var benlåten. Är hyfsat ur fas och fruktar morgondagen. På grund av särskilda omständigheter, har jag nämligen inget annat val än att gå till skolan utan löshåret. Det är högst ofrivilligt och jag är verkligen panikslagen. Att sätta i håret på morgonen, är en lika naturlig rutin som att sminka mig. Jag har vant mig så mycket vid det, att jag seriöst har allvarliga problem med att visas utan det. Allt som finns kvar är en snäll tönt och dessutom passar inga kläder passar till page-looken. Kul att jag precis har klippt mig, så har verkligen svinkort hår kvar. Ett innerligt råd till er mina hjärta läsare: börja aldrig med löshår!!!


Adjöss Identiteten!


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0