Godnatt!

Säsongspremiär för Solsidan, jag menar, kvällen kan ju inte bli annat än bra! Ett extra plus i kanten blir det ju förstås nu när Martin går in i duschen och tvättar av sina fötter. De var alldeles svartfläckiga och jag fick givetvis en smärre hjärtinfarkt eftersom jag fruktade att han låg för döden. Vi märkte dock till min lättnad att det gick bra att skvalpa bort fläckarna med lite vatten! Nu ska jag gå ner till köket och skiva några blodapelsiner och lägga i en skål tillsammans med ett gäng russin, mmm! Eftersom jag har studiedag imorgon tänkte vi förlänga kvällen med en film, nu börjar det verkligen kännas att min HP-samling befinner sig hemma hos familjen Westman. Ska plåstra om och vara extra gosig med Martin, som nämligen var med om en vansinnesvadslagning sent igårkväll. Efter att ha konsumerat alldeles för många öl och tagit några shottar för mycket, gick min käreste, i utbyte mot en kebabtallrik, med på att bli slagen i huvudet av en kille med meriter i thaiboxning. Filmen finns för den intresserade både på facebook och youtube, men jag rekommenderar inte att se den. Mår fortfarande dåligt av att se blodet sippra ner för min idiotiska pojkväns vackra ansikte.


Hahaha, hur extremt roligt var det inte i dagens avsnitt när Ove skulle närvara vid frieriet?!


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0