Filmdag!

Åhhh har precis tittat på Sagan om ringen, fy fasiken vad den är grym! Alltså Boromir, vilken krigare! Och Legolas, som jag var dödskär i som yngre och hade stora planscher på inramade i rummet... Arwen, så satans vacker, och Aragorn, mmmmhhhh! Måste se tvåan och trean igen snart också. Visste ni att de tygligen ska spela in en till film, den som egentligen borde ha föregått trion? Boken En hobbits äventyr ska ligga till grund! Längtar, den boken är riktigt bra!




Ikväll blir det mer filmtittande, jag och Martin ska på pardejt med Felicia och Philip nämligen! Philip åker hem imorgon, så då räknar jag med att åter ha kontakt i vanlig bemärkelse med min bästa vän igen.


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0