Electric powaah

Håhåjaja, nu börjar träningsvärken göra sig tillkänna, but I kinda like it! Tog bussen direkt från skolan till das Gym och blev polare med några medelålders, en vänskap som dock dog lika snabbt som den upprättats på grund av pik angående kulören i mitt ansikte. Stött klev jag av löpbandet och stretchade i min ensamhet. Inte alls lika kul att träna utan Felliflue, men eftersom jag lagt av med bodypumpen har det tyvärr blivit så att jag måste köra på egen hand ibland. Svängde in på Ica på hemvägen och inhandlade frukt till mig och Martymart som kommer ikväll, vi ska göra fruktsallad och spela spel. Spelidén har i och för sig inte presenterats än för min älskling, men jag ska allt prata mig varm för TP! Men först och främst ska jag plugga filosofi, och det är minsann hög tid att sätta igång med det. Adjö!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0