Det efterlängtade mötet

Hellooo! Har precis ätit middag tillsammans med min bror, oxfilé och potatisklyftor fixade vi fram sådär på en höft, mamma och pappa har tagit in på hotell, vill inte spekulera kring orsakerna. Idag åkte jag och min älskling in till stan efter att ha legat och myst ett bra tag, underbart! Var på jakt efter en jacka, men fann återigen inte någon. Helt spontant mötte vi sedan upp Felicia och Philip och lunchade tillsammans på Muffin Bakery. Askul, Martin har velat träffa Philip i evigheter, så det blev ett kärt möte. Åkte därifrån vidare till gymmet för att hinna med mitt spinningpass. Irriterande med vikarien som inte pallade 70 min utan ville bryta efter typ 40, tur att gruppen var på henne. Nu ska jag klä på mig och invänta Martin som är och träffar sina vänner. Blir filmkväll med chips och choklad och en massa gos!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0