5 jan 2011

Nice. Kom nyss hem och äter någon form av middag (fil och smörgåsar, kanske inte direkt vad man kallar middag?). En satans tur att jag inte missade bussbytet vid Norra, men det är väl alltid kul att vänta en extra halvtimme förstås? Fick jobba med en supertrevlig tjej idag, så timmarna flöt på riktigt bra. Hann dock komma på kant med en äldre dam som förargade sig riktigt inte att det var mitt fel att hon hade beslutat sig för någon slags medeltidsdiet där det enda som inhandlades var samtliga varor från gröndisken. Ursinnigt och högljutt beklagade damen sig, och varje gång jag var tvungen att fråga vad i allsin dar det var jag hade framför mig på rullbandet, höjde hon med ett föraktfullt leende ett krokigt finger och väste "det kanske du ska se till att lära dig". Fick verkligen sätta på mig skamhatten, men som tur var så lugnade hennes man generat ner henne och jag kunde tacksamt behålla en liten del av min stolta hållning till nästa kund.

Nu ska jag se om det går något bra på teve (såg just på reklamen att säsong 2 av Solsidan börjar snart, lycka!!!), annars ska jag nog sova. Imorgon blir det tidig uppgång, jag och mamma ska hänga på låset till MQ:s dörrar eftersom vi tycker det är asballt att som medlemmar få vara där en halvtimme tidigare än alla andra. Blir med andra ord en shoppingdag och därefter jobb, hörs efter det!


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0