12 jan 2011

Fy fasiken, fick bara 4 timmars sömn inatt - det har verkligen känts av idag... Hur som haver, kom jag precis hem från centrum där jag varit med min mormor på presentjakt! Ska som sagt firas i helgen av släkten, och mormor ville att jag själv skulle få välja ut något fint jag önskar mig. Hittade tyvärr inget, så det blev en fika på Espresso House istället! Gick loss på lite småprylar från H&M också, ni vet sådant som är lika nödvändigt som tråkigt att köpa? Mascara, puder, strumpbyxor, kajal... Nu ska jag hoppa in i duschen, göra mig en kopp kaffe, ta mig en bit After Eight och läsa igenom några projektarbeten. Vi ska opponera varandras arbeten på fredag! Senare ikväll kommer min älskade pojkvän hit.

Dagens bussfärd med älskade killar! Vissa kanske tycker det är gay att de sitter i varandras knä? Inte då ♥






PS: Extra kärlek till min fina vän Issa. Tänker på dig!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0