1+1=1. Marty, I love you!

Friday imorgon och min första, ordentliga helg som 18-åring nalkas! Det är nästintill skamligt att jag inte ska hänga på något hippt uteställe, beställa drinkar (eller alright, who am I kidding? Tequila!) i baren och dansa tills fötterna blöder på dansgolvet.. Men å andra sidan, vad är väl inte ett helgjobb på Coop? Ska jobba där varannan helg tills Issa blir frisk och kry igen. Jag stortrivs och känner mig redan som en inbiten varuplockare och kassörska. Skämtandet med kunderna går det fortfarande sisådär med, kanske ska sluta försöka mig på rollen som lustigkurre under arbetstid. Hur som haver, planerade precis in morgondagens kvällsbestyr med min pojkvän. Vi började svamla om bio, varpå han utan tvång erbjuder sig att se en kärleksfilm. Skeptisk, men hoppfull av denna uppoffring, undrade jag då om vi även kunde på en svenskproducerad film. Svaret var förvånandsvärt jakande! Så håll i hatten, för imorgon bär det av till Svinalängorna på Söder!



Verkar för övrigt bli en hektisk dag imorgon: skola, träna, hälsa på Issa, laga middag... Åh tusan också, måste komma på något festligt att laga! Hörs later, puss♥


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0