What a friday night

SL var tydligen inte alls på samarbetshumör, så Martyparty blev kvar ute på Värmdö. Kvällen har ändå varit riktigt mysig, en Anna-pappa-Henrik-kväll (mamma är på middag med sina vänner). Vi har ätit tacos (när åt jag det senast? När man var liten var det verkligen standarden för varje fredag!) och kollat på Toy story 3. Den var verkligen bättre än förväntat, fast allvarligt talat, vad hände med vanliga, hederliga Disney? Mina ungar ska aldrig få titta på något annat en Lilla sjöjungfrun och resten av den gamla ligan. Jo, Astrid Lindgren förstås, och Pelle Svanslös. Dessa nymodigheter har inte en chans i jämförelse! När filmen var slut upptäckte vi att vi har radio på teven, så vi har haft disco och insett att who needs the club? Nu har jag dansat loss för ikväll och ska gå och lägga mig, mätt och belåten med vaniljyohgurt i magen. Som tur är skjutsar pappa mig till jobbet imorgon, så får sova ut ändå till 06.30.... Sista jobbhelgen, Issa is getting back on track, tjuhu!


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0