TG är ändå grymt

Sweet, kom nyss hem och käkar mackor med philadephia och skinka (en mycket lyckad kombination har jag upptäckt). Jag är full av massa värme och lycka och på det hela taget en awesome feeling. Själva Öppet hus gick okej (besviken på min egen prestation. Jag är verkligen aldrig nervös inför att prata inför folk, eller åtminstone sällan, men just idag av någon anledning, flammade det upp röda utslag på halsen när jag talade på "scenen". Blev något obekvämt, usch vill inte ens tänka på det faktiskt). Det visade sig att jag överlevde utan min förbundsförvant Pontus vid min sida och att Tyresö kanske lockar innestadsmänniskor. Men, det som gör mig så lycklig, är vilka jäkla bra lärare det finns på Tyresö gymnasium. Enormt duktiga, engagerade och kunniga, men framför allt - de får mig att må så bra! Alltså, jag gick runt idag på Öppet hus med ett glädjerus över att de är så genuint omsorgsfulla. Särskilt Fredrik, allvarligt talat, finns det någon form av pris för bästa lärare så borde det tillfalla honom. Han har fått mig att växa 10 cm som människa. Han är bäst helt enkelt, en sån där lärare som det typ existerar 5 exemplar av. Inga ord går att förklara vilken betydelse han har fått för min skolgång, han har varit ett extremt stöd både i form av lärare och människa. Ni vet en sån person som har förmågan att plocka fram det allra bästa ur en? That's him. Hoppas jag också kan bli en sådan inspirationskälla för någon, som han är för mig!


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0