USA BOKAT!!!!

När jag hoppade av spinningcykeln var jag lite irriterad, passet gick helt åt skogen av två anledningar. 1: Felicia har pajat sitt knä och kunde inte delta och 2: Måndagsspinningen blir alltid lite halvkass om jag tränat 4 gånger föregående vecka. Hur det nu än var med den saken, så tog jag upp min mobil för att kolla om jag varit älskad och efterlängtad under de 70 minuterna. Och vad låg i inkorgen om inte ett sms från mami med texten "USA HERE WE COME!". Yeyyyyyyyyyyyyyyy!!!!! Den 17 juni bär det av till Los Angeles, Las Vegas, San Fransisco...... Jag dööööööööööör! Jag ska få se Hollywood-skylten!! Jag ska få bada på Santa Monica beach!! Den här sommaren kommer bli gryyyyym!


Las Vegas

Los Angeles

San Fransisco

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0