Tttt-uesday

Har just ätit middag, jag och Martin stod för krubbet, lax med spenattäcke (för att uttrycka oss i enlighet med Kockarnas ordbok), smaken blev dock lite halvkass, något bränd, nu räcker det med kommatecken. Efteråt bjussades det på rester av helgens efterrätt, mamma var väl tvungen att täcka över den betska bismaken med någonting. Nu överväger jag om det finns plats i magen för en kopp varm mjölk, har blivit något av en favorit på sistone. Avskyr kall mjölk, men i varmt format är det verkligen en vinnare! Blir en myskväll med min pojkvän, hoppas att tevetablån har något att bjuda på. Men, det är väl lite för mycket att hoppas på. Utan Hollywoodfruar är utbudet riktigt magert, de 20 minuterna med Solsidan får liksom väga upp för ett i övrigt uruselt programutbud. Kustbevakarna, SOS Gute, Fuskbyggarna.... Come on.


I MISS MY HAIR. Shit pommes, på fredag ska det fan sättas i! Aldrig i livet att jag går ut med tre hårstrån på skallen och den mest värdelösa längden som det går att göra nada med!


Kommentarer
Postat av: Fell

Cool bild Nord!

2011-02-15 @ 21:05:27
Postat av: Anonym

well, thank you fellifleu!

2011-02-16 @ 10:17:48

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0