Träningsskador suger

Är Tyresö Gyms elit finally beaten down? Man skulle kunna tro det: först Fellans trasiga knä (kryckor införskaffades igår, ska bli en fröjd för ögat att se henne stappla fram som en riktig martyr) och nu mina vader som endast tillät 30 min uselt tränande idag. Jag känner mig dock inte besegrad utan tänker kämpa till sista blodsdroppen, en tanke jag delar med Libyens president (i något skilda meningar förstås). Ska ändå överväga att inte träna fram till Trysil, vore ju onödigt att paja benen när de behövs som allra mest.

Nu ska jag fortsätta skriva på min engelska bok-uppsats. Har gjort upp en plan att skriva en sida/dag fram tills fredag, då har jag ju fått ned åtminsonte nästan alla sidor och kan ta lov med gott samvete. Sista sportlovet. Maffigt.

Schlutt!


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0