Tillökning på min Klagolista

→ Jag avskyr att inte ha i mitt löshår, fy satan vad jag hatar att vara korthårig! Jag saknar mina tofsar, mina flätor.... 
→ Idag är det fredag och dessutom min jobbfria helg. I två veckor har jag sett fram emot en totalspårad utgång, hade till och med planerat klädsel (känns just nu ganska så komiskt). Tror ni inte då, att exakt hela världen har någon form av förhinder?! Inte ens Sara, som är ute två gånger i veckan always garanterat kunde gå ut! Skidresor hit, jobb dit, resa till Falkenberg bläääähhhh, fira någon jag aldrig hört talas om gahhhh, sjukdom åhhhhhhhh!!!! Hade planer tills för en stund sedan, då en viss herr P pajade dem.
→ Jag hatar min hårfärg, men kan inte färga det eftersom burret befinner sig i ett fasansfullt dåligt skick.
→ Garderoben har slukat mina kläder.

Sätter hoppet till Issa som räddar mig från denna gräsliga dag. Vi ska förhoppningsvis kolla på resor ikväll så att vi kan boka något snart! Vågar nästan inte skriva att vi ska göra det, har gjort det så många gånger nu utan att ha kunnat leverera någon resultat. Men nu jävlar, jag vill reeeeeeesa!


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0