RESAAAAA

Sitter med Björn Axén i burret och hoppas att han vårdar mitt hår som om det vore ett litet barn under den 20 minuters långa verkningstiden. Har nyligen hälsat min morbror välkommen hem igen, han har jobbat i Norge under ett par månader föra att kunna bo tillsammans med sin flickvän, och nu är han här på söndagsmys som vanligt igen. Sista dagen på Coop idag, men att jag kastade in handduken skapade ju inte direkt några tårfyllda avskedskval. Åkte hem till Tove direkt efteråt och bjöds på middag, utsökt! Baktanken med besöket var att en gång för alla boka resan, så nu var resegänget minus en tjej samlade framför två laptops med Fritidsresor och Ving på skärmen. Men nog satan ska väl någonting krångla, nu är det datumen som inte riktigt går ihop för antingen mig eller en annan, så det är ännu en gåta hur detta ska lösas. Kanske blir en semester för 1 istället? Jag drar på egen hand till Cypern eller något, låtsas att jag har tappat bort mina vänner på krogen och hakar på ett annat gäng? Kan ju vara en tänkbar plan B. Nu ska jag skölja ur hårinpackningen så att jag är kapabel att slänga mig i armarna på min man som är på väg hit!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0