Plugg

Meh. Nu hinner jag inte alls shoppa som det var tänkt. Blir jättestressigt, har precis pluggat och kommer inte vara inne förrän efter tre. Och klockan halv sju måste middagen som ska lagas av mig stå på bordet eftersom Henke ska iväg på träning (den som ändå kunde träna...). Aja, får skjuta på det tills imorgon helt enkelt - ledig då också nämligen, vi kan väl konstatera att det går bra nu. Idag har jag för övrigt varit duktig och ätit riktig lunch, blir vanligast typ mackor när jag ska äta lunch hemma. Men idag bröt jag trenden och köpte sesamnuggets nere på Ica, skulle vilja kalla dem en smärre succé!



Nu ska jag fortsätta vara flitig och börja med filosofin. Ikväll ska jag tydligen på klassfest, men inte min egna. Känner mig dock något som en medlem i ekonomiklassen, så det ska bli trevligt. Visst anar jag att Fellan bjöd med mig eftersom Issa på grund av sjukdom inte kan närvara, men jag låter det förbli osagt och följer med ändå!

Kommentarer
Postat av: flue

neeeeej jag ville ha mig ändå northface!

2011-02-25 @ 18:05:01
Postat av: Anonym

hihi <3<3

2011-02-25 @ 20:12:57

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0