Om att den här bloggen är töntig

Här lämnar man sig älskling hemma i sängen, och så är första lektionen inställd! Skulle verkligen försöka passa på att plugga under tiden, men det är ett jävla tjatter i bakgrunden så det verkar inet vara en hållbar plan. Jag måste ha helt knäpptyst när jag pluggar, annars kan jag inte koncentrera mig. Har därför bra med tid att tycka synd om mig själv som har cirka 5 hårstrån på skallen, men satans vad mycket mindre hår jag tappar nu när jag tagit ur löshåret! Lite panik nu när jag tänker efter på hur jag har hårat värre än en hund under det senaste halvåret. För att muntra upp mig själv så läser jag lite bloggar, för tillfället Flues. Jag undrar verkligen vart du får alla dina snygga bilder ifrån? Liksom, vad är dina sökord på google??! Jag hittar aldrig snygga, coola bilder att lägga upp. Min blogg är en töntblogg helt enkelt. Jag har förlikat mig med den tanken, hoppas ni också har gjort det.

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0