Never too cool for school!

Effektiv, effektiv. Börjar inte förrän tjugo minuter, men har sedan ett tag tillbaka redan intagit en plats i datorsalen för att färdigställa en materialanalys som jag totalt glömt bort skulle vara inlämnad den här veckan. Idag har jag bara två lektioner (men en feting på två och en halvtimme). Press the like buttom, please. Tänkte chilla vidare till gymmet efter det, hoppas att vaderna bär mig. Utan Fellan blir motivationen sisådär, men icke bör jag ligga på latsidan för det! Just det, får inte glömma mötet med rektorn (igen). Ska diskutera hur vi ska presentera nästa veckas Öppet hus. Att försköna verkligheten har blivit något av en specialitet ♥ (skämt åsido Fredrik, TG är grymt!!!!!!!!!)

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0