Ledig!

Nice, är ledig både idag och imorgon på grund av att lärarna har flängt i väg på kurs, man tackar och bockar! Har ändå en del att stå i som en 70-årig tant skulle uttryckt det, så det blir inget slapp à la tonåring här inte. Har hittils hunnit med att göra en (ouppskattad) frukost till min älskling på morgonen, tagit farväl av densamme samt städat huset (och haft sönder en högt aktad ljuslykta....). Nästa sak att bocka av är att gå och handla mat till mormor (som är sjuk) samt mat till oss själva i familjen Nordlander. Ska laga middagen ikväll, så ska strax ta mig en titt på arla.se och hitta lite inspiration. Resen av dagen ska ägnas åt en shoppingtur i stan och plugg så att det står härliga till. Filosofin hänger över mig som ett ångestladdat moln. Riktigt risigt att jag inte kommer kunna plugga ett endaste dugg under lovet, men det tycker jag är bra, för jag värnar om ordet "lovs" betydelse. Tjing!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0