Ledig (igen)

Jag har eh typ haft ett liv igen om ni har synpunkter på mitt usla bloggande. Igår bar det alltså av till thaien i Trollbäcken för ekonomernas klassfest, ja jag vet, jag tycker också att det var ett märkvärdigt val av plats, men skylten utanför lovade "Nattklubb med grym musik" och något otippat blev restaurangen på kvällskvisten ett enda stort dansgolv (nog för att ordet "stort" är relativt). Hade askul, det är intressant att beskåda vad lite alkohol kan göra för förbrödningen mellan folk! Vid tolv skjutsade Liza barmhärtigt nog hem mig och jag sprang, bokstavligen sprang, hem där min fina pojkvän låg och väntade i sängen på mig.

 



Trots att jag endast druckit en tequila och lite smuggelsprit vaknade jag upp något bakis, man blir påverkad av mindre nu för tiden. Till min förskäckelse verkade också datan ha gått paj så med gråten i halsen ringde jag upp min datatekniska vän Manda och bad om råd. Med en fin hänvisning till kundservicen så redde det hela till slut ut sig (tror jag, har inte vågat stänga av datorn än). Har sparat de viktiga dokumenten eftersom varningstexten hotade med "delete all data". Issa tipsade mig om att det kan ha att göra med att jag har en skiva i datorn, ska ta ut den nu med en gång.

Hur som haver, begav mig in till stan en kortis efter att Martin åkt till jobbet. Shoppade lite med råfett hår och mötte upp Westman för fika på John Chris. Från stan åkte jag direkt till mitt första möte med MUF för att slutligen hamna på hemmaplan för omkring 40 min sen. Hur ser då resten av planerna för dagen ut? Att gå ut känns vid närmare eftertanke halvkul, hur nice blir det att sitta bakis i bilen upp till Dalarna imorgon? Ska antingen chilla med mor som annars blir ensam ikväll eller försöka ta reda på om Fellan har bilen så att vi kan ses. Måste också packa! Det här inlägget är långt. Jag slutar nu.

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0