Lästime

Jag hade en fin tanke om att jag skulle plugga filosofi ikväll. Tyvärr känner jag mig inte alls känslomässigt beredd för att at mig an Sartre, Nietschze, Shopenhauer eller Kierkegaards tveklöst intelligenta teorier och jag tycker det är onödigt att pressa in en sådan besvärlig information i skallen. Jag bedyrar att jag ska råplugga imorgon (eller i övermorgon). Tänker nu fortsätta läsa min hysteriskt roliga bok "100-åringen som gick ut genom fönstret och försvann" av Jonas Jonasson (påhittigt namn). Alltså jag skrattar verkligen högt, fick till och med en fnissattack under samhällslektionen här om dagen när jag drog mig till åminnes vad som står skrivet. Även om ni inte vanligtvis tycker om att läsa så ger jag er ett råd: lääääääääääääs den! Den som inte skrattar betalar jag ur egen ficka en humorkurs för!

Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann - Jonas Jonasson


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0