La bibliotek

Klockan 15.00 ska jag på möte med lärarna för att diskutera upplägget av nästa FN-rollspel, en typisk Anna-grej att göra så jag tror inte att ni läsare blev särskilt förvånade? Slutade redan vid ett, så har försökt dra nytta av tiden och plugga lite. Det går sådär, är trött (det är hemskt att inte få sova ut på en hel vecka!) och har kanonont i huvudet (blev någon urladdning på psykologilektionen eftersom vi promt skulle diskutera ätstörningar i 50 miljoner år. Överraskade mig själv med att bli superkänslig och lämna klassrummet. Nu är jag inte alls ledsen längre, men fick någon panikkänsla av att vara tillbaka på ett av alla de där jobbiga mötena, så det drog väl till sig en del minnen). Ser fram emot träningen ikväll, får alltid en massa energi av att träna. Synd att Pontus börjat ta säckpipelektioner och inte kan spinna vidare med mig och Fellan. När jag tänker efter kanske det är en medveten handling? Jo, så är det nog. 70 min är ingen barnlek, det kan jag säga ert gott folk. Längtar. Mest längtar jag tills passet är slut och "This is it" sätts på som avslutningslåt. Den känslan är svårslagen!


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0