Jag vill ha körv

Alltså jag är extremt sötsugen. Trots det har jag ändå ätit polly och dessutom en croissant med apelsinmarmelad till mellanmål. Is there a child growing inside of me? Eller så är det som en forskare sa på Nyhetsmorgon för ett tag sedan, att man blir mer sötsugen av mörkret! Hur som helst måste det inhandlas något smarrigt efter träningen. Jag är för övrigt back on naturgodis igen, undra om jag kan klå 5 påsar i veckan? Satte ju ribban ganska högt när jag hade min förra ng-period!

Vet inte riktigt vad jag ville säga med det här inlägget? Att jag vill käka godis och kolla på film? Pussa på min älskling? Att jag är överlycklig över att Issa skickade en facebook-inbjudan till säsongsöppningen av Snaps uteservering? I dunno. Hur som helst, ska Pontus med på spinningen idag! Dags för mig och Fellan att visa vad vi går för! Nu jäklar ska benen knaka och svetten rinna! Undra om han kommer vilja vara min vän efter passet, eller om han tar avstånd från miss red face? Det här blir vår vänskaps första prövning, intressant!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0