IT'S A WILD BLOG

God afton gott folk! Efter mycket om och men lyckades jag jag hinna hem till Melodifestivalen som jag tittat på tillsammans med Hänky. Hemresan var kaotisk, först fastnade bussen i Norra sköndal och sedan tvingades jag hem från centrum på grund av att en allvarlig trafikolycka omöjliggjorde bussens framfart. För er som inte vet avståndet mellan mitt place och centrum, kan jag meddela att det var en uppfriskande promenad på ca 30 min. Men, å andra sidan, med lite perspektiv på saken så var det förstås tusen gånger värre för de iblandade i olyckan.Traskade rakt in på finmiddagen mina föräldrar håller i för sina vänner ikväll, men de var snälla och lät mig äta vid bordet. Har en mysig kväll med bror och choklad (kunde inte bestämma mig i affären för vilken sort, så det blev både halvssalt och mint), så ska återgå till tevepositionen nu! Ville bara hålla er informerade, det är väl min skyldighet till er som så troget följer min världsliga blogg? Snart är det läggdax, fy satan vad jag ska ta igen nästa helg. Mest för er skull, såklart. Kan ju inte riskera framstå som en töntig hej-jag-kollar-på-Melodifestivalen-en-lördagkväll-tjej. Nu zappade Henke just in på den finska melodifestivalen! Jackpot!! Nu ska det studeras konkurrenter!


Walz (stavas han ens så?) var garanterast bäst ikväll. Givetvis åkte han ut. Svenska melodifestivalen har definitivt sett sina glansdagar om vi envisas med att skicka bidrag som Sanna Nielsens vidare till final. Suck.

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0