It's a beautiful day

God morgon världen, vilken uuuuunderbar dag! (Någon som minns Jimmy Janssons gamla dänga?). Solen skiner och jag är på topphumör! Hade en underbar kväll igår med älsklingen! Vi åt middag på En till grek på Söder, mysig restaurang och supertrevlig personal. Vi skippade bion och satt istället kvar längre på restaurangen. Därefter svängde vi in på ett närliggande Ica och köpte med oss godis, mango (har fått något för mango på sista tiden, äter det jääämt) och granatäpple. Granatäpplet visade sig dock vara en rejäl besvikelse, några kärnor and that was it liksom. Hade sällskap hem med en viss herr M, nu vet vi vem vi ska vända oss till om vi behöver tips på drinkar, eller vad säger du Martin? Hehe. Vi fortsatte kolla på The thin red line innan vi somnade. Åh, vad jag älskar min man!





Nu ligget älsklingen fortfarande kvar och sover, och jag låter honom väl göra det ett tag till. Tänkte passa på att plugga under tiden! Sen tänker jag dra med honom på en vinterpromenad i det fina vädret! Pusspuss! Gud vad många utropstecken det blev, men det är för att jag är glad!


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0