It was gone.. And then it came back (vintern alltså)

Satans pissväder, helt otroligt att jag precis varit tvungen att pulsa hem igen. På det har jag fetaste mensvärken, ser ut som om jag är gravid och så tjoar mamma om mat där nere. Jag ska inte göra någonting annat än att värma värmekudden och lägga mig i sängen framför Solsidan. Har rört mig tillräcklig för idag, var nämligen tvungen att åka in till stan en snabbis efter skolan tillsammans med mamma. Vi lämnade in mitt armband på Attling eftersom låset dåligt nog redan gått sönder, och så bjussade mamma även på ett par nya byxor som ersättning för det nuvarande stöldgodset någon har i sin besittning. Ville ta mig en tur inne på H&M också, men det hade mamma noll lust med så jag fick åka hem med ett ostillat shoppingbegär. Hade jag inte planerat in en shoppingdag förra helgen? Den planen gick ju i stöpet, får rikta in mig på nästa vecka istället. Helgen som kommer är nämligen vigd åt jobb och då kan jag ju inte gå loss på annat än bananer, keso, naturgodis, yoghurt och choklad (har en spikad rutt under lunchrasten). Låter i och för sig inte så dumt? Dessutom är det hånande att ens gå och titta i skyltfönstrena nu för tiden. Vårkläder känns vara ett horisontellt behov.

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0