Inga galenskaper = it's a good day anyway

Afton, gott folk! Som klockslaget avslöjar är jag inte ute och utnyttjar mitt legg idag heller, men ni behöver för den sakens skull inte bekymra er för att jag inte fått smutta på alkohol denna lördagkväll! Kom nyss hem från en typ sjurätters-middag hos mina föräldrars vänner (i min åsikt de allra, allra bästa) där jag blev serverad både champagne, öl och vin, så jag har fått min beskärda del så att säga. Mina föräldrars gräns gick vid portvinet till desserten, då fick jag nöja mig med cola. Jag älskar att vara hos den här familjen och blir den där jobbiga igeln som vägrar gå hem och lämna föräldrarna ifred, utan sitter hellre kvar och pratar i flera timmar. Förutom att de lagar himmelskt god mat så är de en sådan där genuint lycklig och underbar familj som man verkligen mår bra av att vara nära. Dessutom är de väldigt intressanta, de äger en egen resebyrå och länder de inte har besökt tillhör undantagen. Deras stories går inte av för hackor, om vi säger så.

Det har i övrigt varit en riktigt bra dag idag! Under förmiddagen träffade jag äntligen Frederika igen och tog en fika på Espresso House. Fina du, glad över att vi lärt känna varandra! Plockade därefter upp mitt armband på Attling och glad i hågen förberedde jag mig på master shopping tour. Naturligtvis gick shoppingen sisådär med den inställningen, men fick ändå med mig några brukbara saker hem. Nu är planen att hålla mig vaken tills Martin kommer från jobbet, och vad håller mig mer på alerten än en HP-film? Ska bänka mig i soffan tillsammans med Henke. Antar att vi kommer försöka bräcka varandra i att citera replikerna innan de sägs. Det är ganska jobbigt för andra att kolla på Harry med oss.




Svårt att tro, men i jämförelse med andra fans verkar jag ligga i lä...

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0