"I'll be there for you, cause you're there for me too"

Vilken mysig dag! Slutade redan vid ett, eftersom den sista (långa) lektionen blev inställd. Åkte in till centrum och fikade på Espresso House med Manda. Det var länge sedan. De senaste månadern har varit omtumlande och jag har fått lära mig att finna värdet i vissa saker, ovärdet i andra, min sinnesstämning har flygit upp och ned, och slutligen har jag hamnat här, on the point of accepting. Det har visat sig att en viss vänskap är så pass stark, att den verkar nästintill odödlig. Det är ett bevisligen starkt band jag och Manda har skapat under åren. Ett sådant bör man vårda. Men nog om personlig utblottning! Efter att Manda åkt hem för att... låt oss nöja oss med att säga uträtta ett visst behov, stannade jag kvar i centrum och mötte upp Issa. Slutligen anslöt sig även Aro, men vid den tidpunkten var det dags för mig att tänka på refrängen och ge upp mitt centrumhäng för denna dag. Tänkte nämligen ge mig på träningen ikväll, har ändå vilat en vecka nu så hoppas det ska fungera smärtfritt. Störande om det inte funkar och jag måste avbryta med en gång. Men då ska jag vara duktig; bita i det sura äpplet och ta bussen hem igen - och inte som förra torsdagen fortsätta pressa tills det att tårarna var nära att spruta *vill låta som en sportfanatiker*. Måste ha kvar vaderna till sportlovet, åker ju till Trysil i Norge med familjen då!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA, vet inte alls vad du menar med det där om behovet hehehehehe..... Anyway I love you, never forget that <3

2011-02-03 @ 22:13:25
URL: http://mandas.se
Postat av: Anonym

<3<3 Never will!

2011-02-03 @ 22:29:41

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0