I need a vacation

I need to get away. Resa bort. Göra någonting nytt!! Bryta vardagsmönstret, skaffa mig erfarenheter, uppleva, göra tabbar, lyckas, träffa nya människor.... Gymmet en söndagseftermiddag är ju så himla givet. Man ska inte kunna kartlägga mitt liv! Jag ska vara här och där, ha ett projekt på gång, vara på väg, ha ena foten på hemmaplan och den andra på bortaplan. Dricka vin på en restaurang i Paris, jobba på en skola i Kenya, slappa på en strand i Thailand, hyra häst på den amerikanska landsbygden, dansa folkdans på en pub i Skottland, praktisera i London och dyka i de australienska korallreven.




Kommentarer
Postat av: EMMAS

fin blogg, följ gärna min! :)

2012-01-04 @ 17:01:27
URL: http://emmaviktorianystrom.blogg.se/

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0