Hittelön utlovas till den person som hittar min yta.

Det här är en typisk börja-om-dag, när man egentligen borde få spola tillbaka tiden tills det att väckarklockan ringer och starta om dagen - gör om, gör rätt typ. Har känt mig allmänt nere, har väl vissa spekulationer vad det kan bero på. En av dessa anledningar är givetvis min Förlorade yta som liksom inte har återfunnit sig från det att jag tog ut löshåret. Skitirriterande att Camelia blev ruskigt snygg när hon kapade burret. Allt jag har kvar är en töntig medellängd med en röd framtoning (bortsett från de ljusa vidriga inslagen där utväxten har fått fritt spelrum). Vill färga, men vågar inte riskera att tappa de få stråna som ännu tappert klamrar sig fast i hårsäckarna. Jag vet att det har varit ett evigt tjat om mitt hår på sistione, men I just can't handle it. Jag är en tönt!!!! Hjälp mig, satan vad jag ska shoppa coola saker i helgen att kompensera mitt tönthår med. Och sen är det det här med bröstoperationen också, vet inte om jag har sagt det, men den kommer inte genomföras förrän i höst. Möjligen augusti. Jag är helt totalt lost, det är en djungel av olika kliniker! Hur vet jag vilken som är bäst? Hur vet jag vilken kirurg som kan garantera att jag inte får snea, stela eller på annat sätt missbildade meloner? Vart går jag om jag inte vill behöva operara om mig 50 miljoner gånger för att få till det? Panik. Har skrivit upp 7 potentiella kliniker, ska göra lite research nu innan middagen. Önskar jag kunde få operera mig nu med en gång! Bröst är så snyggt, var glada ni som har dem (Felicia!!)!


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0