Här ska det inte sovas!

Nämn något som gjorde dig glad igår: Mamma
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov bredvid min älskling

Vad gjorde du för 15 min sedan: Läste Tyra.se (aldrig annars, men håller mig uppe..)

Det sista du sa högt: "Love you" till Mart

Det senaste någon sa till dig: "Love you" haha, vi år så geekiga

Vad har du druckit idag: Kaffe, latte, cappuchino, öl, vin, champagne, cola, vatten

Vad var det senaste du åt: Fruktsallad

Vad var det senaste du köpte: En bh

Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit

Vad är det för väder hos dig nu: Rysskyla

Godaste glassmaken: vanilj, choklad, wienernougat, m.m., m.m

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, jag och Martin var ganska pang på röbetan haha

Sover du tungt: Olika! Men det är nog inte så önskvärt, jag snarkar nämligen då

Drömmer du mardrömmar: Inte ofta

Trivs du med ditt jobb: I do not work

Favoritklädsel: Svart underdel och vit överdel, bor i mina byxor

Favoritlåt just nu: I want it all med Queen

Vad ser du om du tittar till höger: Min säng

Vad gör dig glad just nu: Tanken på att jag har hela mitt liv framför mig

Vad ska du göra härnäst: Komma på någon ny syssla som hållet mig vaken, Henrik svek HP

Höger eller vänsterhänt: Höger, helt lost med vänsterhanden

Humör just nu: Glad över att Martin kommer!

Favoritgodis: De svarta lakritsgodisarna, de med hål i mitten ni vet?

Kläder just nu: De just omnämnda byxorna och fan i mig en vit tröja haha

Sommarplaner: USA (berättar later!), Barca, Varberg. Jobb är bannlyst!

Hur många kuddar sover du med: Fyra

Spelar du något instrument: Nej är ganska dålig på det tyvärr

Morgon eller nattmänniska: Tveklsöst en morgonmänniska
Vad är viktigast för dig: Min familj, mina vänner och min pojkvän! Helt klart!

Är du kittlig: Väldigt kittlig på revbenen

Snarkar du: Som sagt... Men jag tror Martin överdriver

Stjärntecken: Stenbock

Äckligaste insekten: Larver *rysningar*

Längtar du mest efter just nu: Att Martin ska komma så att jag kan få krypa ihop i hans famn och sova! Ibland kan man tycka att jag ska snacka mindre om Martin, men I am a girl in love!


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0