Gimme gimme gimme, all night long

Romantisk som man är på Alla hjärtans dag och allt, så sitter jag och slevar i mig middag framför datorn. Svettig och ful, Henrik påstod att jag såg ut som en Dödsätare när jag kom in i hallen. Vid denna kommentar började jag gorma och leka rövare, men nu i efterhand är det ju rätt roligt att vi verkligen väver in Harry Potter-ord i vårt vardagsprat. Ska skynda mig lite med middagen så att jag hinner duscha och göra mig någorlunda representabel inför min älskipälski som såklart är på väg hit en kväll som denna! Jag har någon att fira Alla hjärtans med! Jag är verkligen satans kär i Martin, om det nu inte skulle ha framgått med all den tydlighet jag tycker fodras. Ha en fin kväll ni med!


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0