Fuck my life

Kolla klockan, Jag upprepar, kolla klockslaget då det här inlägget publiceras. Varför är jag inte ute och shottar tequila och dansar, min oförmåga till trots? Varför är jag inte full, glad och firar att Issa är tillbaka? Varför är inte jag och Fellan ute på rövartåg? Varför behöver inte Aro ta ansvaret för mig ikväll? Jo, det ska jag säga er. Jag glömde mitt flittlegg. Det är sant. Vi tar det igen: jag glömde att ta med mig mitt legg. Detta uppmärksammar jag först när jag ska gå in, det lyste fan i mig lakritsshot i ögonen på mig. Jag är så arg att jag skulle kunna gråta. Jag drömde till och med om ikväll härom natten, har sett fram emot det så sjukt mycket. De senaste helgerna har jag jobbat, och så när jag verkligen ville ut förrföra så kunde ingen hänga på. Och nu glömmer jag legget. Vilar det någon sorts förbannelse över mig? Jag kan fan i mig inte ens prata om det. Och nästa helg, vad händer då? Då åker jag till Trysil i Norge!!!!!!!!!!!!!!!!! Det här är fan i mig inte sant. HELVETEEEEEEEEEE! Det är fittkallt, jag är svinarg, bussen som skulle ta mig tillbaka till stan kom inte. DET ÄR INTE MIN DAG IDAG!!!!!!!!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0