Ett irriterat inlägg.

På riktigt dåligt humör. Sprängande huvudvärk och till råga på allt spelas den hemska, avskyvärda låten Mandy av Westlife på radion . Så katastrofalt urdålig! Håller på och städar huset, men det går inte när mamma är hemma. Har du verkligen tagit här? Det här får du göra om! Så tar du det där också, va? Idag är en sådan dag när jag blir extra irriterad på att vi aldrig flyttar härifrån och en sådan dag när stör mig ännu mer än vanligt på mina föräldrars oförmåga att ibland ta tummen ut ur röven och sätta igång med saker och ting. Exempel på hur extremt tröga mina päron kan vara:

1.Flytten. Vi har seriöst kollat på hus från det att vi kom hem från Belgien. Det är... kring 8 år sedan.
2. Jag köpte en hylla för två år sedan som jag ville sätta upp på väggen i mitt rum. Den står fortfarande kvar i förrådet.
3. Mamma och pappa köpte en ny teve till sitt rum för omkring ett år sedan. Trots det, står den gamla kvar bredvid (självfallet oanvänd).
4. Ett par av stolarna jag hade vid firningen av min 18-årsdag står fortfarande kvar i köket.

Och detta är bara ett litet handplock av aktuella irritationsmoment. Det är dagar som idag då jag bara vill flytta hemifrån, inreda min egen lägenhet och få göra precis som jag själv. Jag älskar att bestämma. Något av ett intresse faktiskt. Det går såklart aldrig att samarbeta med mig, vet inte när jag deltog i ett grupparbete sist. Mitt sätt är ju det bästa för mig!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0