Den som inga byxor har...

Öööh. Någon jävel snodde mina (alldeles nya) byxor från omklädningsrummet i skolan idag. Snål, kall om benen eller bara ute efter att ställa till det? Blev fan ledsen *man får inte ta saker som inte är ens egna*. Fanns ingen annan råd än att knata hem i träningsbyxorna, kunde inte ens uppskatta att snön höll på att smälta bort under mina fötter. Deeply depressed. Kom hem ett par timmar för tidigt, så har både hunnit plugga och handla mat på Ica. Min dag i köket nämligen. Den vunna tiden uppskattades i och för sig, om vi nu ska försöka vara positiva. Jag har nog en släng av schitzofreni, pratar ofta i plural. Igår på spinningen: "Annika (tränaren), kan du vara snäll att fylla på vår vattenflaska?". Förutsätter alltid att folk förstår att jag oftast pratar om mig och Fellan.


Tyresö Gymnasiums elever ute på promenad

Haha. Apropå att förutsätta. Har ni sett The thin red line? En utomordentligt seg film, men eftersom den är höjd till skyarna och rankad som en av filmhistoriens bästa filmer (det luktar fuffens), så har jag tvingat mig själv att kolla på den. Hur som helst, finns det i alla fall ett skönt citat i den! Officeraren till sin soldat: "du behöver inte alltid säga att du tycker att jag har rätt. Det utgår vi ifrån att du tycker". Stabil attityd!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0