Asglad

Är så extremt, extremt lycklig! Jag äääälskar torsdagsspinningen! Det går inte att förklara stämningen i gruppen, jag mår alltid så jäkla bra när jag får träna med den! Jag gick seriöst och log för mig själv efter passet på väg till bussen! Ledaren är underbar, människorna fantastiska, musiken världsbäst.... Speciellt en person, jag och Fellan brukar kalla honom för Den Barnslige, tycker jag särskilt mycket om. Smeknamnet har han fått eftersom han jämt skulle tävla med mig och Fellan, när vi gick på torsdagarna, om platserna på scenen (vår lilla tron, där bara två av elitcrewet får sitta). Det slutade med att han tog en tidigare buss för att hinna paxa en av de två platserna, och om vi någon gång råkade komma samtidigt, så sprang han upp för trappan för att hinna före. Hur som helst, vi har riktigt kul ihop! Idag var ju inte Fellan med, hon är i Falkenberg hos sin man, så det blev jag och han på scenen. Alltså vi kivas hela tiden med varandra, skriker, sporrar, konkurrerar, skojar... Och ledaren var grym(MEEEEER MOTSTÅND - INTE DU ANNA!!!!!!!). Åh, har vaderna kvar i behåll och till på köpet ett toppenhumör! Måste boka spinning nästa torsdag igen. I♥my gym!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0