9 månader med älskling!



Idag är det på pricken 9 månader sedan Martin undrade om jag ville vara hans flickvän! Visade sig vara en jäkla tur att jag svarade ja, för som ni vet, gör han mig så lycklig. I ♥ you! Ikväll ska vi fira med middag någonstans inne i stan (ska kolla runt nu, dags att boka bord) och bio! Vi väljer biofilm varananna gång, idag är det Martins tur. Gissar att han vill ge igen för Svinalängorna?

Ska hoppa in i duschen och tvätta bort gårdagens smink. Oj, livat, tänker ni, partyanimal all the time? Fast sanningen är, simpel som sådan, att jag glömde att tvätta bort det igårkväll, så jag vaknade upp sådär fräscht mosig i hela fejjan hemma hos Issa imorse. Ser för övrigt verkligen fram emot att Issa blir totalt återställd igen, det blir ett andra startskott för mitt 18-åriga liv med stand up, spelningar, knasiga events... Längtar♥

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0